6 Nisan 2013 Cumartesi

Ehliyet Sınav Yerleri 13 Nisan 2013 Sorgulama-Ehliyet Sınavında Adaylara Hangi Sorular Soruluyor?

13 Nisanda yapılacak olan ehliyet sınavı için sınav giriş yerleri Millî Eğitim Bakanlığı tarafından henüz açıklanmadı.

  
Sınava giriş yerlerini öğrenmek için tıklayınız...

Ehliyet Sınavında Adaylara Hangi Sorular Soruluyor? 

Ehliyet sınavında adaylara teorik ve pratik olmak üzere iki sınav uygulanmaktadır. Teorik kısım 3 bölümden oluşur ve bunlar: trafik, ilk yardım ve motor bilgisi. Bu bölümlerdeki soru sayıları ve süre ehliyet kategorisine göre değişmektedir.

 A1 - A2 ehliyeti için adaylara ilk yardım (15), trafik ve çevre (20), motor ve araç tekniği (10) toplamda 45 soru sorulmakta ve 60 dakika verilmektedir. 

 B ehliyeti  için adaylara ilk yardım (15), trafik ve çevre (25), motor ve araç tekniği (20) toplamda 60 soru sorulmakta ve 75 dakika verilmektedir

C - D - E ehliyeti  için adaylara ilk yardım (15), trafik ve çevre (25), motor ve araç tekniği (20) toplamda 60 soru sorulmakta ve 75 dakikaverilmektedir

 F - G ehliyeti  için adaylara ilk yardım (15), trafik ve çevre (20), motor ve araç tekniği (15) toplamda 50 soru sorulmakta ve 65 dakika verilmektedir

H ehliyeti içinadaylara  ilk yardım (15), trafik ve çevre (25), motor ve araç tekniği (0) toplamda 40 soru sorulmakta ve 50 dakika verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder