20 Kasım 2010 Cumartesi

Biri İstenmeyen E-Posta mı Dedi?!!!



Son zamanlarda bir sürü gereksiz mail alıyordum. Mail kutumu boşaltmaktan bıkmıştım o derece. (: Bu gidişe dur demenin zamanı geldi diyip tüm o saçma sapan, reklam amaçlı gelen e-postalardan kurtuldum. Benim gibi aynı dertten müzdarip olanlar vardır belki içimizden diye de nasıl yapıldığını görsel olarak sizlerle de paylaşmak istedim. (:







1. İlk olarak hotmail hesabınıza giriş yapıp gelmesini istemediğiniz maili açın.

 3. Ekranda sağ üst köşedeki "Seçenekler" butonunun altındaki "Diğer Seçenekler" ögesini tıklayın.
4. Karşınıza çıkan sayfada "Güvenli ve engellenen gönderenler" segmesine bi tık tık. (:

 5. Açılan sayfanın altında yer alan "Engellenen Gönderenler"i tıklayınız. Mutlu sona az kaldı. :p
 6. Engellemek istediğiniz maili açtığınızda gönderenin e-posta adresini kopyalamıştınız ya soldaki kutucuğa yapıştırınız bir zahmet ya da üşenmezseniz direkt olarak adresi buraya da yazabilirsiniz.
* Adresi olduğu gibi yazarsanız örnekteki gibi "ad@example.com" sadece o adresten gelen mailleri, yalnız "@example.com" yazarsanız sonu @example.com ile biten tüm mail adreslerini engellemiş olursunuz. (;
 7. Listeye ekle dediğiniz an diğer engelli listenizin yanında yerini almış olacak bu adreste. Mutlu son (;



İşte bu kadar... Sonuçta gereksiz maillerden temizlenmiş, girince huzur veren bir mail kutusu sizleri bekliyor olacak. ((((:

photo2. Açtığınız mailde gönderenin e-posta adresini kopyalayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder